onsdag 12 november 2008

Onsdag

Nästa fredag är det dags :D

Det gick förvånansvärt bra på föreläsningen igår. Vi hade nån forskare som hette Leon som tydligen hade gjort fältstudier om barn/ungdomar. Själva avsnittet vi pysslar med är "identiteter". Jag kanske har gnällt om det tidigare, min kurs är F i flummig!
Skönt att stöta på någon som kunde förklara sakligt.

Just nu sitter jag och laddar inför jobbet. Jobbar 13-17
Så himla slakt jobb om man jämför med mitt förra på dental.

Och nu kommer den stora nyheten; VI HAR FÅTT EN KYL/FRYS
efter nästan ett halvår utan frys var grabbarna från expert äntligen här igår och bytte skiten :D
Yennipher, du måste komma hit så jag får flasha! Nu kan vi ha isbitar i våra martiniglas ;)


2 kommentarer:

  1. ny kyl/frys var ju inte en dag för tidigt för er del :p

    SvaraRadera
  2. Nä där kan man börja snacka lyx :D

    SvaraRadera