tisdag 10 februari 2009

Tisdag

Idag ser man annonsen i nynäsposten. Jag förstod att spekulationer skulle uppstå, men inte att jag skulle bli spammad på facebook från personer som brytt sig för lite för att veta att erik var min bror, men som ändå har mage att av ren nyfikenhet skriva till mig och fråga vad som hänt när de vet att han är död.

Är det inte underförstått att vi rent utav lider över hans bortgång? Det var liksom inte lätt att behöva ringa till eriks pappa och säga att hans son finns inte mer, varför måste jag behöva dra om den kvällen flera gånger om när det inte hjälper mig ett skit?

Folk som inte kände erik tillräckligt bra för att veta att han har två syskon som inte har samma efternamn, varför bry sig nu när han redan är död?

1 kommentar:

  1. folk är idioter... tyvärr:( be dem dra åt helvete bara

    SvaraRadera