söndag 22 mars 2009

Magkatarr.

Så här i efterhand förstår jag varför det inte var någon bra dag i onsdags. Återkommande ångest och magont är ingen bra kombination. Jag höll sällskap med amanda till gullis. Adam kom ifatt mig på tunnelbanan så jag slapp sitta ensam med mitt pinsamt dystra humör.

I höjd med VH känner jag mig konstig och tar en diklofenak, illamåendet kommer. Ensam hemma spyr jag halva natten. Torsdag morgon ringer jag jobbet och sjukar mig. Försökte jobba igår (lördag) men det gick inge vidare. INGEN mat går ner. På fyra dagar har jag gått ner 3 kg.
Enligt sjukvårdsupplysningen ska jag knapra omeprazol och tänka på min diet. Vilken JÄVLA diet? Ingenting av det jag äter får jag behålla.

Idag är det tänkt att jag ska ut till Muskö och äta älgstek, good luck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar