söndag 8 mars 2009

Som en pensionär.

Helgen har varit så mycket 50+ det bara går.
I fredags fyllde mamma år. Städade hela lägenheten (dennis låg i koma), köpte tårta på mullers, såg dubbelavsnitt av "days of our lives". Vid 15 drog jag på en fys/boll pass. Massa styrkeövningar med hjälp av en stor boll. Halvjobbigt.
Vid 18 drog jag hem till mamma, käkade lammstek och tårta (dock inte samtidigt). På vägen hem plockade jag upp Adam, vi såg "snakes on a plane". Fullkomligt urkass film. Somnade runt 1.

Lördagen började med body pump-pass 9.00. Mina biceps hade dödsryck efteråt så resten av dagen rörde jag mig som en tvättäkta pensionär som har tappat bort sin rullator. Blev sen upphämtad av mor och far på väg till en valpträff. Vi skulle få träffa messis uppfödare och syskon. Trevligt trevligt.
Kvällen spenderades ensam framför Wallander och tofu-glass. Somnar 12.

Idag vaknade jag tidigt, tog en långpromenix runt hela nynäs. Käkade frukost. Pluggade. Ringde mamma som åkte med mig till haninge. Så nu är jag ett par jeans, linne, t-shirt och skjorta rikare :D
Efter en tallrik spaghetti+köttfärssås drog jag iväg till träningen, step up intervall med body pump inslag. Nya tränaren är sjukt taggad och på nytt kände jag dödsryck i bröstmuskeln. Imorgon väntar body pump :/ wish me luck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar