onsdag 25 mars 2009

Tidig morgon.

Inatt var det knivlåda som gällde. Skönt.
Dennis har redan dragit till jobbet och snart bär det av med en powerwalk. Tabletterna funkar prima och jag har fått behålla maten sen i måndags kväll :)

Något som slog mig igår är hur kvinnor som varit i arbetslivet ett tag tror att allt kretsar kring dem. Jag som är extraanställd tar de jobbpass jag får, och anpassar umgänge, träning och annat därefter. Jobbet går först. Men sen har vi den lilla-lilla gruppen som kräver att allt, och jag menar allt, anpassas efter dem och deras behov, även om det bär till andras nackdel. Varför gör man ens ansträngningen att skaffa sig ett jobb då?

Ta det du får och håll käft.

2 kommentarer:

  1. Den där jävla gruppen med människor. Dem kan gott ta sig nånstans och sen gå och hänga sig. Kan fan inte vara kul att komma till jobbet och känna att mer än halva arbetsplatsen hatar en

    SvaraRadera
  2. ska vi rulla in dom i en matta och kissa på dom? :D

    SvaraRadera