söndag 3 maj 2009

Infekterat min blogg med en "lista"

Jag vet att listan är lite inaktuell för min 50+ image

Namn: Linnea Annie Elisabet
Tilltalsnamn: Linnea/musketosen/puen/bammen/loket
Födelsedag: 2 december
Hemstad: Muskö, stad lol
Ögonfärg: Grå
Hårfärg: Mörkblond/ljusbrun
Längd: 176 cm
Värsta vana: Dra ordvitsar
Stjärntecken: Skytt
Skostorlek: 39
Är dina föräldrar skilda: Nej
Skor idag: Adidas tkd
Din svaghet: -
Mål för 2009: Plugga vidare
Mest använda fras på msn: ftw
Bästa minne: Ojoj många, låt säga sista aw kvällen när en kollega bestämd skulle bugga med mig på skeppsbar ^^

Hur vill du dö: Smärtfritt och någorlunda förberett
Vem av dina vänner är mest lik dig: Amanda och yennipher
Vem får dig mest att skratta: R
Vem har du känt längst: David ftl
Vem är blygast: Yennipher
Vad är den bästa känslan i världen: spänning
Värsta: Besvikelse
Vart vill du bo i framtiden: Varför inte sverige?
Hur länge tror du att du kommer leva: alldeles för länge

Har du någonsin
Varit kär: Ja
Blivit dissad: Ja men typ
Rymt hemifrån: Oja
Föreställt dig ditt ragg naken: snarare sett mer än föreställt.
Skolkat: 25% frånvaro på en hel termin
Sovit utomhus: På en jävla fucking bergknalle när jag lyckades rulla ner i en buske. Remember myrskär Jessica? ;D
Gråtit i skolan: Tyvärr *go cry emo kid*
Spytt i skolan: Ja
Velat bli modell: Det vore att hoppas på för mycket :P
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Jessica, Yennipher, när vi var elaka mot P?;)
Sett en död människa: Tyvärr min egen bror.
Druckit alkohol: Ja
Ätit sushi: Ja
Varit på scen: tyvärr
Snattat: aldrig
Varit full: Ja, eller vad säger du mickan om lydias -04? ;)
Retats: Ja
Blivit nerslagen: Nej

Du
Svär: lika mycket som en skogshuggare enligt amanda
Sjunger bra: På fyllan?
Tycker att du är attraktiv: Jag har nog en charmväxel
Kommer överens med dina föräldrar: Lol
Gillar åska: Bryr mig inte
Spelar något instrument: visslar?
Går till kyrkan: Nej, bara till kyrkogården
För dagbok: Blogg
Sjunger i duschen: Nej

This or that:
Pepsi/Cola: INGET
McDonalds/Burger king: BK
Singel/gruppdate: wtf
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär: blåbär :D
Kött/veg: både och :)
Tv/film: Film
Gitarr/trummor: både gitarrister och trummisar är heta
Kinamat/mexikanskt: Kinapuffz
Kakor/paj: Paj
Blind/döv: lol

Kan du:
Gå ner i splitt: Nej
Skriva med båda händerna: Blir man halvt analfabet annars?
Vissla: Ja
Blåsa en bubbla: Med vadå?
Ha dina ögon i kors: Ja
Nudda näsan med tungan: Nej
Äta vad du vill utan att oroa dig: Nej

Vem var den senaste personen:
Du nuddade: Mamma
Du pratade i tfn med: R
Msnade med: R
Du kramade: D
Du skällde på: David
Sportade med: Crespo?

Senast du:
Skrattade:Nyss
Filmen du såg: Den inre kretsen
Drog ett skämt: Idag

Vilket land skulle du vilja besöka: Vietnam
Hur många kuddar sover du med: en tempur
Dricker du mjölk: Person du hatar mest: Min förra chef
Var tror du vi hamnar när vi dör: fysiskt kremeras, läggs ner i en urna som sätts ner ca 80 cm ner i jorden vid en sten. Andligt vill jag inte ens tänka på.
Hur många signaler innan du svarar: 2
Borde man uppfinna: Ett fungerande nynäs-tåg
Lekte du med Barbie som liten: tjejlego och turtles mest

1 kommentar:

  1. En bra sammanfattning av en grym tjej! Du är underbar sötnos :-)

    SvaraRadera