söndag 12 juli 2009

Musköloppet

Igår.. jääävlar vad vi var i gasen. Så jävla rolig kväll :D

Innan tjejerna kom hem till mig för att förfesta lite visade min stegräknare 7500, när jag kom hem vid 2 rycket visade den 19'624.. Var det vi som dansade lite eller? :P

Några sköna kommentarer från igår kväll
1. Mickan: *några moppepojkar passerar* NI ÄR SÅ JÄVLA LOWLIFE!!
2. Jonas som ska skryta om Jack: "DET HÄR ÄR MITT BARN! *pekar på jacks huvud*"
3. Jennie knuffar undan en snubbe som hoppar in i henne hela tiden, han blir sur och frågar vad hennes problem är
Jennie: Du är inte ensam på dansgolvet, sluta hoppa in i mig hela tiden!
Han: Du har allllldrig varit på festival vavavava? Inte en chans.

För övrigt var det riktigt bra musik, mest massa gubbrock som råkar falla allsång i smaken. Min whiskyröst imorse var inte nådig :O Låt bilderna tala för sig själv.


Innan det begav sig ;D


Gruppbild


Och vafan är det för retards som försöker hoppa?


Mickan och jag utanför Luddes


Jag är en sån jävla Kickass-fotograf. Jennie, Mickan och Jessica


Man ska inte hålla igen på inlevelsen, som jag brukar säga ;D

1 kommentar: