söndag 30 augusti 2009

AW-kväll

Igår jobbade jag till 14 och skyndade mig hem för att fixa mig inför kvällens eskapader.
Vid 19 drog jag mig mot gullmarsplan där tjejerna redan var i full gång. Några groggar senare får jag för mig att köra lite afrikansk dans med brudarna, bildbevis finns på facebook.

Kort därpå drar vi oss vidare mot stureplan (!) och står i kö till spybar en timme innan stängning. D var redan på väg från jobbet så jag vinglade iväg mot tuben igen. Blev upphämtad vid gullmarsplan.
Jag önskar jag kunde tillföra fler detaljer, tyvärr minns jag inte dessa.

Det jag minns var den skönaste kommentaren jag någonsin kommer få höra från en nationalekonom "Premieobligationer är en väldigt osexig investering" KLOCKRENT

Idag mår man som man förtjänar, har lyckats städa, tvätta och laga lite mat. Ikväll blir det dubbelpass i svanis, core+gympa.


Ibland är man fan inte frisk


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar