onsdag 26 augusti 2009

Idag förblir dagen..

Jag blev uppraggad av en 17-åring.

Min skola ligger farligt nära ett gymnasium, så när jag stod med några klasskompisar och väntade på tåget kommer en liten finnig spoling med ögonbrynspiercing och mp3-keps fram och frågar lite småstöddigt

Han: Är det din tröja? (pekar på min kizz-tshirt)
Jag: Ehm.. ja.
Han: Alltså, du är liksom den första jag ser idag som har bra musiksmak
Jag: Haha okej eh typ tack.
Han: Alltså, hela dagen har jag ba fått lyssna på en massa 1or som lyssnar på skitmusik liksom, fan jag pallar inte vafan.

Jag skrattar fortfarande.

3 kommentarer:

  1. Måste dock ge honom cred för att han vågade gå fram :D

    Var kul och otippat att springa på dig igår! :)

    SvaraRadera
  2. Haha, kanske är dags för lammkött ;)

    SvaraRadera
  3. Yennipher: ja man måste nog börja se neråt till åldrarna och de fina 90-talisterna.
    Mickan: Haha ja, först på tåget in mötte jag dennis polares kompis, sen möter jag dig, sen en gammal kollega på vh-tåget, sen en gammal klasskompis på nynäståget :D

    SvaraRadera