torsdag 17 september 2009

Sovmorgon

Idag har jag ingen skola och jobbet börjar först 14.30 så man passar på att sova så länge man bara orkar.. till 9!! :D

Skolan går bra, vi har mest hållt på med journalföring nu och jag har lyckats plugga på bra det lilla som behövts utanför skoltid. Oftast går jag i skolan mån-tors 9-15 Då finns det utrymme för jobb också, passande när CSN bråkar med mig.

Jag har ansökt om bara bidraget, har fått det tidigare när jag pluggade på sh och liu. När jag ansöker nu får jag hem ett papper om kompletterande uppgifter, uppgifter om jag verkligen LOVAR OCH SVÄR PÅ HEDER OCH SAMVETE att jag har svenskt avgångsbetyg, w t f???

Jag har nog ringt min handläggare säkert 3 ggr den här veckan så jag hoppas de speedar på. Tänk om man inte hade haft jobb som räddar mitt arsle i denna ångestfyllda stund?

Jag hatar mest:
1. CSN
2. Harry Potter
3. Risotto

2 kommentarer:

  1. CSN kan ju dra dit pepparn växer, jag har också fått sånt brev och dessutom ett brev där jag lovar på HEDER OCH SAMVETE att jag pluggar och inte gör annat... CSN kan ta risotton under armen och dra dit pepparn växer som sagt ^^

    SvaraRadera
  2. Älskar din topp-3-lista. Man borde göra listor oftare :D

    SvaraRadera