söndag 22 november 2009

Söndagsmys

Idag ska jag ta tag i pluggandet, efter min praktik ska jag kunna ytterligare 98 glosor. När jag räknade sist var jag uppe i ca 600 glosor sen september. Det tar sig sa mordbrännarn.
Ska också styra upp min del av ett pararbete med Lizette om LVM (lagen om vård av missbrukare). Lizette är awesome att jobba med, hon är pålitlig och tänker likadant. VG ska vi fan lätt kirra.

Igår jobbade jag och sen fikade i stan med en polare. På kvällen skulle det gås på bio med D. Han hade fått biobiljetter av sin chef (företagsbiljetter) så vi köpte dagen innan till "Bröllopsfotografen".

ruxet med att köpa på företagsbiljetter är att man ändå måste köa för att få ut biljetterna. En halvtimme innan filmen börjar anländer vi till Heron, och hela jävla placet är INVADERAT AV SNORUNGAR. Vi fick stå 50 min i kö och missade naturligtvis filmen. Vi fick tillbaka våra fribiljetter, men var ändå skapligt besvikna när vi åkt hela vägen. Heron ligger då fan inte runt hörnet.

Jag tröståt honungsmelon den kvällen och såg på Bad Santa. That sucks.


Dock ett minne blott..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar