tisdag 15 december 2009

Fredagen

I fredags jobbade jag, sen drog hem till Jessicas nya lya. Visserligen hade snubben där innan snott med sig hatthyllan, och ingen har väl egentligen någon full ordning på grejerna när man flyttar. Jag anar dock starkt att Jessica kommer göra det sjukt snyggt där inne när hon får ordning på allt :D Nu kom jag på att jag har glömt mina saker hos henne, kanske ska komma förbi dig nån gång och hämta dom kanske?

Anyways, massa skitsnacka och en kalasgod tacopaj senare for vi iväg till TG, där den JÄTTESTORA rapparen Petter skulle spela. Svårt att vara spiknykter (jag jobbade dagen efter och körde bil) bland alla fylltrattar, speciellt en 80 kilos brud som står och torrjuckar en i arslet och flåsar gammal gravöppning i örat på en.

Well well, även om Telegrafen inte var någon höjdare så var det sjukt trevligt att träffa er flickor.



Jag älskar mina gitarrer i öronen :D


Och så var det ju Petter också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar