söndag 31 oktober 2010

bakis

Jag ska inte sticka under stol med det här: Jag är bakis.
En kort summering av helgen: I fredags blev det hemgjord planka, popcorn och the Pianist.

Igår var det upp tidigt för att jobba på gymmet. Det blev lite pannkaka att ha extra öppet när vi inte hade annonserat om det någonting. Men det ramlade in några stycken som verkade väldigt intresserade. Vi har en ny personlig tränare på jobbet som är riktigt grym, hennes klienter är eld och lågor efter ett pass med henne. Underbart =)

Senare bar det av till Handen igen och hämta fröken Husgafvel på vägen. Käkade tillsammans och gjorde oss i ordning för kvällen. Det vankades fest i inget mindre än: Rågsved! Vi åkte dit, mötte upp Paola, jordan, jullan, Linnéa med flera. Riktigt kul men så började kvällen dippa lite.

Jag har aldrig varit mycket för att gå ut just lönehelgen. Stockholm är helt proppfullt med folk annars, men lönehelgen är fan värst. Vi fanns på listan till Lobby men där var det ju smockfullt och vi drog vidare till Marie Leveau. Största alternativstället i sthlm om man frågar mig = inte min grej. 100 spänn inträde, 1 timmes kö till garderoben och folk rökte inomhus. Jag ledsnade och rörde mig hemåt. Kom hem vid 3 ändå och hade sällskap hem av Jullan. Hon bor i huset bredvid mig.

Kvällen får väl 2 av 5 getingar av mig. Det kommer andra helger =) Idag är det en aning pannknack (kan bero på att jag och husgafvel delade på en box?). Zumba väntas i eftermiddag sen dra in till Sebastian som precis flyttat =)

Later.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar