lördag 8 januari 2011

Dag 14 -Vad hade jag på mig idag?

Niggah please, whats up with all that? Hittills har jag lökat sönder mina träningskläder, därefter har mjukiskläder fram tills nu när jag har svarta jeans och grå tröja med tjofräs på från Esprit. Ikväll ska jag väl svida på mig någon blåsa och dra hem till Amanda för lite vin och snacka skit.


Tjejer, vi måste träffas jättesnart (Jessica och Mickan har ju varit borta ett år känns det som!). Jag har en ganska frän nyhet att berätta :D

Inflyttningsfest i nynäs -08. Det här var den gången vi fick släppa av jessica hemma på väg till Telegrafen. Samma gång som jag och Mickan drack slattarna hemma kl 5 på morgonen.

Så fin bild på Mickan, Yennipher (och chokladmousse)

2 kommentarer:

  1. Asså, jag kan ju typ jättejämt, asså!

    SvaraRadera
  2. Vi måste skaffa en skoter asså ;) Övertorneåååå...

    SvaraRadera