söndag 22 februari 2009

Söndag

Igår slutade jag jobba 14, som tur var hade jag tagit bilen till Tomteboda så efter en kort omväg för att släppa av Pamela så var jag hemma strax innan 16. Jag var onyttig och köpte en pizza. Jag hade inte ätit på nästan 10 timmar så det gjorde nog ingenting. Jag äter allmänt dåligt just nu, kanske därför jag inte har orken till att träna.

Jag har fortfarande problem med att vara själv, det får mig bara att tänka en massa. Tabletterna jag har gör mig så konstig, jag känner ingenting känslomässigt i minst tolv timmar framåt. Jag passade på att städa en massa och göra i ordning chokladmoussen. Strax innan 20 slirade Yennipher förbi och såg Melodifestivalen. När jag blir så där deppig innan jag ska göra någonting blir det så svårt att bara släppa det. Yenniphers sambo kom också förbi en stund, det var ett tag sen man såg den karln. Han aktiverade smilla en stund.

När dom hade dragit fick jag nåt ryck att jag måste städa. Köket och toaletten var skinande rent, men jag drog mig för att dammsuga. Dennis hade trots allt dammsugit dagen innan.
Det hände en grej inne i stan som gjorde att han inte kom hem förrän 2 rycket. Jag fick gå och lägga mig ensam. När jag ligger och tittar runt i lägenheten kom jag att tänka på när Erik hjälpte mig att flytta in. Hur mamma och jag städade i 7 timmar för att ens kunna få in mina grejer. Hur vi alla satt i soffan och käkade massa pizza.

Nu är det exakt ett år sen jag och dennis fick passa eriks lägenhet i nynäs på hamngatan. Jag träffade erik nästan varje dag på jobbet och jag fick alltid en kram när han kom. Han skulle alltid "skydda" mig på jobbet av någon anledning. Jag har alltid hans namnbricka med mig i handväskan.

Fy fan vad jag saknar dig erik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar