fredag 27 februari 2009

Dagen efter dagen.

I förrgår var begravningen och jag har inte orkat skriva förrän nu.
Begravningen var jättefin, dock mycket människor som man inte kände igen. Det var skönt att några av våra (både erik, david och jag har jobbat på samma arbetsplats) gamla kollegor kom för att säga hej då. Erik var ju stjärnan på jobbet och det märktes.
Efter ceremonin blev det smörgåstårta och lite kakor. Vi pratade mest gamla minnen. Man log för en stund.

Igår var det jobb 13-17, sen snurrade jag runt i stan en massa med amanda och hennes lillebror. Hittade en snygg KISS-tröja, var bara tvungen. Det blev lite för sent att dra ut till sjöstan så jag och Rikard höll sällskap en stund eftersom han ändå skulle till sin tjej i solna.
Ikväll blir det jobb till 19. Pamela har pokerkväll men jag vet inte om jag orkar eftersom jag börjar 7.45 imorgon, för mig har inte helgen börjat än. Mina föräldrar kanske slirar förbi en stund och fikar. Jag är ensam hemma nu när dennis jobbar natt.

Jag hade tänkt lägga upp någon bild från begravningen, men jag ser helt förstörd ut på alla bilder.

1 kommentar: