tisdag 10 februari 2009

Tisdag

Efter bårhusbesöket åkte vi till donken och försökte äta, det gick väl sådär.
Dennis släppte av mig vid västra skogen, tog tuben till slussen och mötte upp amanda.
Vi skulle åka på studiebesök med jobbet till Segeltorps paketterminal.

Amanda och jag tog en kaffe på 7eleven, med minuspoäng för att de inte har laktosfritt.
Sen bar det av mot fruängen följt av buss till segeltorps industriområde.
Besöket var väl intressant, dock var det precis som jag hade föreställt mig. Det hade kanske varit roligare att besöka en brevterminal? Där borde det vara lite mer action, vad vet jag?

Efter studiebesöket drog jag och amanda och käkade pasta i liljeholmen, för dyrt i förhållande till kvaliten. Jag fick för övrigt ont i magen. Sen blev det tvärbanan till Globen shopping där jag hittade en mördarsnygg klänning :) Amanda införskaffade en klosax till sina katter.
Spontant gick vi sedan till ett ställe och tog ett glas rött, lite 50+ men who gives a shit.
Dennis hämtade mig efter att han slutat jobbet.

Idag blir det ännu mer 50+ med tulpanens Hus i åkeshov med mamma. Jag är barnsligt förtjust i blommor så det kommer nog bli kul :D Ikväll blir det fika hemma hos Jessica, har fortfarande inte sett hennes lägenhet.

Buh bye.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar