tisdag 5 maj 2009

Varför jag är ett jävla klantarsel.

Jag spanade igenom lite bilder på datorn och hittade bildbevis på hur klantig jag är.
Värsta gången var nog i 9an när vi skulle hoppa trampett på idrotten. Jag hade tandställning (även kallad den transibiriska järnvägen) i truten. Jag var duktig på trampett med volter och skit. Så lyckas jag förstås hamna fel och landar på axlarna, mitt knä+ kroppsvikten landar på min överläpp. Tandställningen fastnar i överläppen, eller om det är tvärtom? När jag slutligen lyckas slita bort skiten så ser jag något som liknar köttrester i rälsen. Mums.

Det var ingen rolig historia, här kommer några andra.



Baksida lår, efter en löprunda där jag lyckas snubbla in i en taggbuske.


Häl. Lyckas gå vilse i Karlberg med sprillans nya sneakers.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar