tisdag 29 september 2009

På väg från skolan

Min hata-lista har fått en bubblare.KÄRRINGAR MED RULLVÄSKOR.
Jag sitter på tåget (av någon anledning ska alla alltid sitta längst fram i tåget). Men denna dag är inte som alla andra dagar, tåget är halvfullt och det finns ett flertal sittplatser lediga.
Jag sätter mig på ett tvåmannasäte. Jag får platsen bredvid mig ledig i 1 minut sen kommer den ordentliga generationens bidrottning och sätter sig bredvid. Hon

x Parkerar rullväskan strategiskt för att blockera vägen så mycket som möjligt.
x Tar av sig "snygga" rock i rosa imiterad mocka
x Tar fram sin lilla tåg-kudde och placerar i svanken
x Tar fram sin bok (sexnovell of course)
x Tvättar händerna med en sterilservett
x smaskar i sig en persika


Låt oss nu anta att jag skulle av i typ Tungelsta, hur FAN hade kärringen gjort?



Varför? ÅH Gud, varför?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar