söndag 11 april 2010

Dagen efter

Shit vilken kväll!

Mötte upp bella, tobbe och lizette. När vi väl kom in så insåg jag ganska snabbt att jag tillhörde minoriteten som inte hade hockeyfrilla. Jag har aldrig sett så mycket glamrockare på samma ställe, och vilken stylist som helst skulle få magsår av blotta tanken.

Den sötaste tjejen (som för övrigt är Yenniphers flickvän) hade en kroppshydda liknande en gammal trätunna. Smalt huvud, gigantisk kropp och något smalare nertill vid vristerna. Min teori är att hon efterlever sin bandtröja "crashdiet" något extremt. Hon hade också fina tatueringar på armarna: strutglass, muffins och milkshake.

Rockmusik för övrigt är så himla mycket bättre live, jag hade lyssnat in mig en del innan på youtube och blev glatt överraskad när jag hörde musiken live (och hade kanske något förhöjd promillehalt).

Mötte upp jocke och hans vänner också, alltid kul när man är flera. Sist men inte minst var det hardcore superstars tur att lira, OCH FY FAN VILKET DRAG.

Sammanfattningsvis rockade vi loss i 10 timmar.. och det fanns ingenstans att sitta. Idag känns det som att jag har blivit påkörd av ett tåg. Och mitt svarta linne är fullt av hårstrån som inte är mina.


Jag blev kär i den löjligt snygga gitarristen :D

1 kommentar:

  1. Nu tycker inte jag att du ska snacka skit om skönhet till flickvän ;) Det jag dock inte förstå är att hon gick dit utan min tillåtelse! ^^

    SvaraRadera