lördag 10 april 2010

Lördagsmys


Sitter på jobbet och försöker få en polsk tant att förstå vad ett emballage är. Dagisnivå utan dess like.

Efter jobbet igår hämtade jag Mandy i sjöstan och åkte vidare mot nynäs där vi drack vin. Min ambition var att stanna hemma, men mandy kom ett oslagbart argument att dra ut.
"Linnéa, åker jag hem nu så förblir jag otillfredställd"

En "liten" sväng in till söder och en öl på underbara bar senare så åkte jag hem strax efter 23.
Åker man från stan vid den tiden är man hemma ca 00.30, ANTIKLIMAX. Ska bli skönt till sommaren när både avståndet och kommunikationen förbättras avsevärt.

Efter jobbet ska jag dra mig till Crazynightsrockfest med Lizette, Hanson-killen och min gamla klasskompis Bella som jag mötte helt spontant på tåget i torsdags.



Rocka på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar