fredag 31 december 2010

Dag 6 - min dag

Ja det är ju nyår, så här ser min dag ut hittills:

Efter 4 härliga timmars sömn går jag upp, käkar fiberbomb till frukost. Tar mig till jobbet och där är hyfsat lugnt. När jag varit på min lunch får jag mail ifrån en kollega som leker Stalin. Jag står på riktigt inte ut med den människan.

Om 2 timmar slutar jag och då bär det av med min _lite_ tunga väska till Sebastian, handla mat, laga mat, powernap sen fixa i ordning sig. Nyår är väl den enda dagen man kan ha glitter till förbannelse utan att förknippas med en drag queen. 1 flaska skumpa och 4 bacardi breezer senare bär det av till Mosebacke och gråta till utsikten av Stockholm och fyrverkerier. Inget nyårshångel.

För övrigt höll jag mitt nyårslöfte: Skaffa nytt jobb. Mitt nyårslöfte i år får förbli hemligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar