lördag 1 januari 2011

Dag 7 -Min bästa vän

Jag har aldrig haft en och samma bästa vän genom hela livet. Men det finns vänner som gjort avtramp.

Sebastian, bästa killkompisen man kan ha. Har känt honom sen jag var 18 år. Sebastian är omtänksam, generös och så in i helvete smart. Sebastian har lösningen på allt och har samma groteskt låga humor som jag.

Yennipher, träffade jag första gången i gymnasiet. Punk-bruden som jag hängde med i korridorerna och den enda i sitt slag som kan alla replikerna i Disneys "Mulan". Yennipher är en given sidekick som lyssnar när det behövs och respekterar integritet. Och så är hon en grym morsa.

Emmy, lärde jag känna genom mitt jobb på Tomteboda. Emmy är stark person som pallar med allt, står ut och lyckas. Emmy har drivkraft och utstrålning som gör att man aldrig har tråkigt med henne, oavsett oJag m det är vågrätt läge framför en film eller helkväll på en nattklubb.

I övrigt har jag väldigt bra människor omkring mig. Mickan, Elin, Emelie, Jessica, Paola, Karin, Amanda och Dennis.

Emmy

Yennipher

Sebastian

1 kommentar: