fredag 28 januari 2011

Dag 23 -Det här får mig att må bättre

Bästa medicinen mot mina aggressionsutbrott är träning.

Bästa medicinen när jag känner mig nere är mina vänner. En stor eloge till Yennipher som kan umgås med mig en hel dag utan att fråga "amen hur mååår du?". Yennipher-terapin går ut på att kolla disneyfilmer och se hur många repliker man fortfarande kommer ihåg. Yennipher beter sig "normalt" trots att omständigheterna inte alltid är normala <3.
Icke att glömma mina andra awesome-vänner som får en att glömma bort hur rövkörd man känner sig =)

Idag är det en låååång dag. Vi ska först ha grupparbete i skolan. Nio pers är vi i gruppen varav enbart 2 är efterblivna. Att ha dom i gruppen är inte som att köra båt med ankaret i, det är som att rulla båten på land utan stockar. Men man får väl göra det bästa av situationen. Sedan blir det jobba på St Göran ett tag och sedan möta upp Minna på söder. Den tjejen har jag inte träffat sen jag gick i gymnasiet, ska bli askul :D

2 kommentarer:

  1. Varför ska jag fråga hur du mår när jag vet att du mår kasst liksom ^^ Bättre du får prata när du känner för det.
    "Vad är det med dig? Har du aldrig sett en pandahäst?"
    "Du kommer aldrig att tro mig, men det är en höstack på ett hjul"
    <3

    SvaraRadera
  2. Men åh, nu har jag ju missat massa i din blogg :( Seg man är som upptäcker det nu :p

    SvaraRadera