måndag 27 december 2010

Dag 2 -Min första kärlek

Till en början hade jag verkligen inget intresse för killar, mer än som kompis vill säga. Min mamma trodde länge att jag var lesbisk.

I samband med att jag började paddla lärde jag känna en kille som hette Henrik, och jag var väl "hemligt kär" i honom i några år innan vi började umgås. Han var tillsammans med min tjejkompis först ^^ Vi blev tillsammans på nyår då vi hånglade hela natten i min brors stuga (hoppas david inte läser det här).

Henriks föräldrar tyckte inte om mig, kanske för att hans pappa var bästa kompis med den förra tjejens morsa? Henrik och jag hade det bra, men jag har fortfarande lite svårt att kommunicera med svärföräldrar. Vi blev tillsammans i 9an och gjorde slut i 1an på gymnasiet, vi hade helt enkelt växt ifrån varandra. Och idag fattar jag inte hur i helvete jag tänkte där.

Som gemensam nämnare upplever jag fortfarande samma sak, jag väljer inte själv vem jag blir kär i eller intresserad av. Jag bara vet det när jag ser det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar